Home » , , » Debat për gatimin-Xhimi i prekur nga reagimi i Eldorës

Debat për gatimin-Xhimi i prekur nga reagimi i Eldorës

Xhimi është banori që deri tashmë është marrë me gatimin për të gjithë banorët. Ai në një moment provoi ushqimin me duar dhe instinktivisht futi gishtat në gojë. Ky gjest i tij u vu re nga Eldora e cila krijoi një debat me të duke i thënë që të mos e provonte ushqimin sepse po gatuan për të gjithë dhe kjo nuk është higjienike.

Reagimi i Eldorës bëri që Xhimi të preket. Disa minuta më vonë ai ka një përplasje tjetër me Eldorën sepse ajo fut mishin në ujë për ta shkrirë dhe ai i thotë se nuk duhet ta bëjë këtë sepse mishit i humbasin vlerat ushqyese dhe shija. Nga ana tjetër Eldora e interpretoi këshillën e tij si inat nga ana e Xhimit për faktin se ajo refuzoi ushqimin e gatuar nga ai.

Tashmë këtë përplasje me Eldorën, Xhimi ia rrëfen Jonildës dhe Etlevës. I pyetur nga vajzat ai rrëfen se si ndodhi i gjithë keqkuptimi mes tij dhe Eldorës. “Mua nuk më vjen keq se dikush nuk pëlqen atë që gatuaj unë, por u preka kur më përmendi higjienën sepse unë mundohem shumë të mbajë higjienën sidomos kur gatuaj” thotë Xhimi, ndërsa Jonilda i jep të drejtë dhe i thotë që të mos mërzitet.

Gjatë kësaj kohe banorët lëvizin nëpër kuzhinë dhe mundohen që të hanë secili sipas mënyrës së tij.